NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Jak SIM kartu aktivovat?

Podrobný popis, jak postupovat, naleznete zde.

Jak zjistím stav mého kreditu?

Zašlete SMS zprávu s textem KREDIT na číslo 778 820 880 a obdržíte zprávu o výši kreditu. Dotázat se na výši kreditu můžete také na naší zákaznické podpoře na čísle 778 820 880.

Co znamená kód SuperCASH?

Číslo SuperCASH slouží k dobití kreditu prostřednictvím terminálů na všech pobočkách České Pošty. Stačí obsluze sdělit své SuperCASH číslo a částku, kterou chcete dobít. Obsluha následně zadá toto číslo a požadovanou částku do systému.

Při pokusu o dobití kreditu na Sazce/poště mi bylo sděleno, že není možné přes terminál dobíjet Koruna Mobil. Co mám dělat?

Dobíjet služby operátora KORUNA MOBIL přes uvedené terminály možné je. Pokud si obsluha terminálu není jistá, je třeba přidat doplňující informace podle následujících pokynů:

Terminály SAZKA – Na těchto terminálech je třeba obsluze předložit svou SAZKA kartu, na které je číslo SIM karty a čárové kódy lišící se pro jednotlivé hodnoty dobití. Obsluha terminálu jednoduše sejme Vámi požadovaný čárový kód.

Terminály České pošty – Na všech pobočkách České pošty je možné dobít kredit tak, že zákazník obsluze sdělí své SuperCASH číslo a částku, kterou chce dobít. Obsluha následně zadá toto číslo a částku do systému.

Po dobití kreditu prostřednictvím terminálu stále nemám kredit na své SIM kartě. Kam se mohu obrátit?

Při problémech s dobíjením se vždy můžete obrátit na naši zákaznickou podporu na čísle 778 820 880. Buďte připraveni, že operátor zákaznické linky Vás požádá o číslo, které mělo být dobito, terminál, přes který byl kredit dobíjen a čas dobití.

Objednal jsem si SIM kartu a ta stále nedorazila. Jak mohu zjistit stav objednávky?

Pro zjištění stavu objednávky SIM karty je třeba zavolat na zákaznickou linku na číslo 778 820 880 a sdělit své jméno, na které měla být SIM karta zaslána. Operátor zákaznické linky následně objednávku vyhledá a sdělí informace o dodání zásilky.

Je třeba mít na paměti, že jméno uvedené v objednávce musí být jméno uvedené na poštovní schránce, kam má být zásilka doručena. Pokud tomu tak není, SIM karta nemůže být doručena.

Chci využívat internet, ale nemohu ho zapnout. Co s tím mohu dělat?

Pro užívání internetu ve Vašem mobilním telefonu se SIM kartou KORUNA MOBIL je třeba nejprve změnit nastavení internetu v telefonu podle následující tabulky.

Nastavení prohlížeče / přístupu na internet Nastavení MMS
Název připojení korunamobil internet korunamobil mms
Název přístupového bodu internet mms
Uživatelské jméno / Heslo – / – mms / mms
Domovská stránka / MMS Server http://www.korunamobil.cz http://mms
Adresa proxy (mms) serveru 010.000.000.010
Port proxy (mms) serveru 80
APN Typ default mms
Co znamená tarifikace 60+1, 60+60?

Čísly 60+1 nebo 60+60 se značí tarifikace, s jakou jsou zákazníkům účtovány hovory. Všechna čísla znamenají počet sekund. První číslo značí, jakým způsobem se účtuje první minuta. Druhé číslo pak znamená tarifikaci hovoru od druhé minuty dále.

Např. při tarifikaci 60+1 je první minuta účtována jako celá a následně po vteřinách.

Nedaří se mi odeslat SMS zprávy, co mám dělat?

Proto abyste mohli využívat SMS služby KORUNA MOBIL, musíte mít nastavené číslo SMS centra ve vašem mobilním přístroji na: +420 603 052 000.

Nedaří se mi odesílat/přijímat MMS. Co mám dělat?

Pro správnou funkci MMS je nutné mít v telefonu zapnutá mobilní data a nebýt při odesílání či příjmu MMS připojen přes síť Wi-Fi (jedná se o obecnou vlastnost chytrých telefonů).

Zkontrolujte tedy, zda máte mobilní data v telefonu zapnutá a nastavené APN pro MMS.

Pokud máte kredit nižší než 25 Kč, mobilní data automaticky blokujeme, abyste se případným použitím mobilních dat neocitli s kreditem v záporných číslech. Je potřeba dobít kredit.